2 gün hastanede yatınca zaten pansumanın yapılıyor. Onun harici krem sürmüyorsun.Eve gelince ıslatmaman ve kendini zorlamadan gerekiyor bol istirahat önemli. Benim lazerle olmuştu dışardan sadece 2 dikişim vardı başı ve sonu onlar da kendiliğinden düştü 7. gün kontrole gittiğimde dikişlerim düşmüş olduğu için yıkanabilirsin artık demişti doktorum.