Melek0606 Kızlar bn doğumdan önce grip olmuştum sezeryan oldum oksurunce dikis yerlerim çok ağrıyor bide sanırım pisik olmuş yaram kantoron yağı veya batikon gibi bişey kullanabilirmiyim doktora sormamistim 😔 ağrım çok bilgisi olan yazarsa sevinirim
Ezzzgiii Melek0606 ayni durumu bende yaşadım canım batikon sürdüm kantoron sürmedim ama iyileştirici etkisi olduğunu okumuştum
busenaz68 Bende sezeryan oldum ayın 1′indd dikiş yerim kızardı ve koku yaptı. Doktoruma yazdım batikonla temizle sonra hametan krem süt gazlı bez koy üstüne dedi. Kilo varsa göbek baskı yapabiliyor hava alsın mutlaka
Melek0606 busenaz68 hiç kilom yok ama sanırsam hava almadığı için oldu baticon sürdüm şimdi eşime de korse aldircam korse takmamiz lazimmis
Egeminannesi Melek0606 bana bant yapistirdilar di hastaneden çıkarken duş al sonra aç banti dedi bı hafta pansuman yaptım iyi kuruladim duş sonrasi hep hava aldırdım ama kontrole gidince daha sıkıntı yok dedi banyo edebilirsin dedi Dr çok şükür başıma öyle bsy gelmedi çok geçmiş olsun
asiyerz Melek0606 canım ben de 3 gün önce sezaryen oldum dikişlerim baya ağrıyor. Doktorum batikonlu gazlı bezle temizlememi söyledi ve madecasol merhem yazdı. Tez zamanda iyileşip toparlarız inşallah, çok geçmiş olsun