Canım ben günde 2 kullanıyorum. Kendim aldım doktora sormadan ama çok araştırdım. Folikus plus kullanıyordum içinde 400 mg folik asit varsı. Ve bi eczacı günlük 400 mg folik asit almamız gerektiğini söylemişti. İnofolic baktığımızda da 200 mg var, bu yüzden sabah akşam içerek 400 mg sağlıyor.