Ebrar0122 Genelde randevu saatimde muayene oluyorum çok beklemiyoruz, bazen ani ameliyat vs olursa bekliyoruz ona da bir kez denk geldim. İletişim açısından iyi bi doktor aklıma takılan her şeyi soruyorum, cevaplıyor. Hatta genelde o olacak her şeyi söylüyor, durumu izah ediyor.