Kızlar 39 hafta olduk 2. Bebeğim . 1 hafta önce ağrı. Avr diye acile gitmiştim alt muayene falan yapıldı açılma yoktu geldikten 1 3 gün kanlı akıntı gelmeye devam etmişti 3 gündür temiz akıntı geliyordu biraz önce pazartsn yürürken makstta aşırı bir baskı hissettim dedim bebe çıkacak gibi oldu eve geldim lavoboya girince kanlı yumurta kıvamlı akıntı görüdm şuan sancı vs yok yalayan varmı