Esenler kadın doğum hastanesını cok iyi dıyorlar ben suan orda Murat tan doğana gıdıyorum cok tatlı bır hoca rabbım nasıp ederse bende orda doğum yapıcam devletten çokta bısey beklememek gerekıyor ozeldede o kadar parayı verınce bırakında cok ıyı davransınlar benım rabbimden hep duam rabbım hayırlı vıjdanlı merhametlı ınsanlarla karşılaştırsın evlatlarımızıda sağlıklı bır sekılde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏