MirsT merhaba canım bende olmuştu doktorum bana progestan fitil olarak kullandırdı geceleri birde karnımdan vuracağım bir iğne vermişti sürekli yatarak geçirmiştim elinden geldiği kadar temizlik yapma yat dinlen stres yapma sıkıntı yapma biraz sürüyor ondan sonra geçiyor içini ferah tut benim çok riskli bir gebelikti çok kanama yaşadım şükürler olsun şimdi 18+5 olduk bütün sıkıntılar bitti kurtuldum herşey yolunda seninde öyle olacak eminim rabbim sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin tatlım 🙏🏻