Zlll Merhaba her yerden birşeyler bakıp araştırdım ama bulamadım .26.haftamda bel ve kasık ağrım vardı .Doktora gittim idrar yolu enfeksiyonundan şüphelendi test negatif çıktı. Eve geldim 2-3 saat sonra kanamam oldu .ultrasonda bebek iyi gözüküyor iğne yaptılar ilaç verdiler . Bu durumu yaşayan var mıdır ? Çok endişeniyorum .
Zlll Gdmr gittim doktora zaten iğne yaptılar ilaç verdiler ben sadece araştırdım bişi bulamadım internette
Zlll Sevgi56 akar gibi değil leke gibi geldi bel ve kasık ağrım hala var bebek iyiydi kese etrafında kanama yoktu ama anlayamadım .
Sevgi56 Zlll bende geçen gün yaşadım aynı şeyi, tuvaletten sonra kağıda geldi kırımızı leke. Ultrasyonda falan kanama alanı yoktu, idrar yolunda enfeksiyon varmış antibiyotik alıyorum inşallah bidaha olmaz, 25 haftalığım bu arada
Zlll Gdmr idrar yolu gibi mi diyorsun yok idrar yolu enfeksiyonu değilmiş vajinadan baktırmak istemedim ben
Gdmr Zlll baktırsaydın canım ya neyse cok geçmiş olsun eğer ağrın şiddetlenirse mutlaka doktorun görsün
Sevgi56 Zlll hayır ağrım yok, ilaçta vermediler. Leke geldikten sonra adet ağrısı gibi olmuştu, doktorum daha ultrasyona falan bakmadan belirtilerimden anladı idrar enfeksiyonu olduğunu. Antibiyotik kullanıyorum şimdi sadece