Arkadaşlar merhaba ben 11 haftalık gebeyim ve açlık şekerim yüksek çıtkı 5 haftalıkken falan şuan diyet uyguluyorum arada kaçamaklar olsada tatlıya düşkün biri olarak baya baya yemiyorum şerbetli tatlılar çikolatalar, şeker ölçme aleti ile ölçüyorum ama bazen yüksek 100 gibi gösteriyor bazen 88 gibi gösteriyor anlamıyorum. Her ay kandanda baktırıyorum en son 96 çıkmıştı açlık şekerim gebelik sonuna doğru böylemi gider sizce aynı durumları yaşayan var mı?