rachelgreenn Kızlar yaklaşık 1 aydır hiç kilo almamışım 29.haftaya gireceğiz normal mi bebek gelişiyor mudur 10 gün sonra kontrolüm var çok endişeliyim . Bu zamana kadar 12 kilo aldım
karperisi rachelgreenn benımde 20-24 arası 4 kg aldım ama 2 buçuk haftadır ancak 1 kg aldım sayılır. Kilo alımı düştü sanki karnımda çok yok bende endişeliyim umarım bebek gelişmiştir ay sonunda randevumuz :(
Belginylmz rachelgreenn korkma ablam 50 kiliyola hamile kaldı 53 le doğurdu bebek turp gibiydi sen almasanda yediğin bebeğe kilo yapardır
nevzatbaskomser rachelgreenn Bence normal. 2 aydır kilo almadım hatta üstüne yarım kilo verdim, 32 haftada 2,5 kiloyla devam ediyorum bebeğim 1,5 kiloydu 2 hafta önceki kontrolde, ben ağırlaştım karnım büyüdü ama kilo değişimini önemsemiyorum pek
Feyzaclk rachelgreenn sizin kilonuzla bebek gelişiminin alakası yok. Yani doktorum bana öyle söyledi. Bebeğimin kilosu çok iyi çıktı hatta