Nidanurr valla manasının ne olduğunu bilmiyorum ama ikinci doğumumda eşim doğuma benle girmişti normal olduğu için garibim saatlerce benle bir doğuruyordu az daha 🤣 doğumdan sonra plasenta ortaya çıkınca benimki ebeye doktora gitmiş ben kızımın plasentasını istiyorum demiş almış gelmiş 🤣 ne yapacağız bunu diyorum onca saat acı çektin onca ay sonra kızıma kavuştum niye bırakayım onun parçasını Burda ben deyip almıştı 🤣 ay hala gülerim hali aklıma geldikçe , isteyince veriyorlar diye biliyorum gerçi ben yurt dışındayım burda hatta doktor soruyor doğumdan sonra hemen . İstiyor musunuz diye , ama Türkiye de de veriyorlar diye duymuştum , hatta şimdi videolar da çıkıyor karşıma ne kadar doğru bilmiyorum ama onu boyayıp ağaç şekli verip hatıra yapıyorlar yanlış hatırlamıyor isem, bi doktoruna sor istersen canim