Ao526- anlattom posttq aslında 15 nisanda kimyasal yaşadım ve hala hasta olmadım pazartesı beta verdım 0.01 çıktı perşembe sağlık ocagında genel kanda beta aldılsr 2.99 çıktı ben 3 4 tane tarlusal içtim ama betam yükseliyor aklım almadı acaba geç döllenme veya kimyasaldna sonra belli değilmi yumurtlama diye şüphem var kızımdada 2.10 la öğrendim yani hissettim şuanda o his var şimdi eşim aradı çocukları hazırla arka koltuga yatıralım hastaneye gidelim dedi heyecanlandım