busrabrbr canım geçmiş olsun gaviscon kullanmanı öneririm demir ilacı içiyorsan sabah aç değil kahvaltını yap 2 saat sonra iç o da çok kusturur benim bir tartışmama yorum. Yapmışsın suat hoca için ben doğum yaptım 2 ay oldu anca kendimi toparladım suat hocadan çok memnun kaldım artık sürekli doktorum kendisi hamileliğim boyunca hep doktor değiştim 5 6 farklı doktora gittim ama suat beyi çok sevdim çok ilgili ve çok rahat bir doktor o rahatlığı güven veriyor sezeryan oldum çok memnun kaldım 1 doğum önceside sonrasıda çok ilgiliydi tavsiye ederim ben çok pinpirikliyim ilk defa ameliyat olduğum için dikişlerimden korktum her mesaj atmamda yanına çağırdı 3 4 defa gittim hiçte surat asmadı gülerek şakalaşarak bakıp yolladı