Ftmlhn insan böyle postlardan güç almak istiyor destek istiyor bizi ancak biz anlarız. Bizlerden başka kimse yaşamıyor.. elini karnına alıp gezen gebelere o kadar özeniyorm ki. Allah herkese öyle gebelikler nasip etsin🥰. Bende hemşireyim devlette kalp atışı duyulsun heyet raporu alacağım cok sıkıntı çıkarcaklarını sanmıyorm. Benm 21haftalık kaybım var. 12-14 arası rahim ağzına dikiş atılacak.. Allah tüm riskli gebeliklere kolaylıklar versin inşallah 🙏