Matmazelbebi inşallah siz öyle bisey yaşamazsınız ve burda anlatmak paylaşmak zorunda kalmazsınız, yaklaşımıniz çok kırıcı, sağlıcakla kucağınıza almayi Rabbim nasip etsin, paylaşınca dertlesince insan rahatlıyor biraz aynı benim durumumda olan baska insanların annelerin olduğunu bilmek yani bunun sadece benim başıma gelmemiş bir olay olduğunu öğrenmek çok az olsada insanı hafifletiyor ( yanlış anlamayın demek istediğim) ayrica detaylı ultrasona girmediğim icin çok pişmanım ve bu hatayı benden başka annelerin yapmasını istemem , ikili testi riskli çıkmıştı ama o açıdan hiçbir sorunu yoktu bebeğimin ve bunu içine dert edenler öğrensin en azından yaşanmış bir durum, söylemek istediklerim çok
var ama bende kalsın,,, tüm bebeklerinin gelmesini saatlar günler sayarak bekleyen anneler sağlıklı bir şekilde bebeklerini kucağına alıp kokularını bol bol içine çekmeleri dileğiyle sağlıcakla kalın. He başlık içeriği hassas diye yazılması lazım tabikide.