meftunee_ Tatlış anneler 20.nci haftada tetanoz aşısı yaptırdınız mı acaba doktora sormayı unuttum çok gerekiyo mu yaptırmak biliyorsaniz doktoruna soran olduysa cevaplarsa sevinirim
Esrafatih01 meftunee_ 20.haftada yaptırdım bence gerekli bir şey doğum esnasında felan aletlerden enfeksyon kapmayalim diye
meftunee_ Esrafatih01 sırf aşıdan korktuğum için yaptırmak istemiyorum ya bazıları çok kötü ağrı oluyo diyolar
Visal95 meftunee_ canım ben iğneden cok korkarım hatta oturdum iki kere kalktm 🤣 yemin ederim acımıyor yaparken hiç. Ikı gün bi uyusma oluyor ama abartılacak bı sey yok