1 hafta önce özele gittiğimde özelde ki doktor bebeğin 8 haftalık olduğunu söylemişti, dün devlet hastanesine gittiğimde bebek 6 buçuk haftalık dedi ben ne yapmalıyım? Adet tarihine göre hesapladığımda çocuk 3 aylık olarak görünüyor fakat doktorlar geç döllenme olmuş olacağını söyledi o yüzden ne kadarlık olduğunu bilemiyorum. Kafam çok karışıyor ne yapmalıyım?