2021 de ilk doğumum orda oldu
Özelde lütfiye ünlüye gidiyordum
O tavsiye etmişti şimdi yine aynı doktorlar aynı hastanede olacak. Ben de memnun kaldım aadece odası küçük bence. Geçen gün sordum büyük odaya 3.500 istiyorlarmış ek olarak (ne kadar doğru n kadar yanlış bilmiyorum tabi doktorun yanındaki çalışana sordum)