meftunee_ Hilalcikkk yerleşme agrisiymis canım o bebek rahime tutunmaya çalışıyor o yüzden ağrı oluyo bazen ağlatacak kadar bile oluyolar kan falan görmediğin sürece korkma başlarda o ağrılar çok normal
Aslim12 Canım ben 7. Ayıma girdim hala kasık ve çarı ağrım var yürürken yatarken kalkarken canım acıyor ama doktora göre normal dedi bende üstelemedim
Melikekar123 Bendede aynısı oluyor hemde adet olcakmiş gibi ağrım var pazartesi randevum var ama korkuyorum 5hafta iki günlük benimde