Esmanurkarakoc123
Doktor değilim o yüzden sadece kendi düşüncelerimi paylaşacağım sizinle.. Ben 18 ay emzirdim sonra kestim sütten. Kestikten sonra mama veya süt vermedim biberondan. Sütü sadece bardakla verdim. Geceleri de uyurken de aynı şekilde vermedim hiç birşey (su hariç, oda isterse). Hiç kendim yedirmedim sayılır, hep blw yöntemiyle yedi kızım. Yani kendi ne kadar isterse ve ne isterse onu yiyor, kendi tek başına. Zorla yedirmeye çalışmayın hem size zarar hem çocuğunuza, kendi haline bırakın. Blw yöntemini deneyin yapın koyun önüne. Ve doktorunuza danışın eğer onay verirse mamayı bırakın güvendiği birşey olmasın ki yesin. Böyle böyle alışır diye düşünüyorum.