Benim beta değerim 2 gün aralıkla 36-222-3254 oldu. Fazla artış beni korkuttu bi yandan da mutlu etti. Ertesi gün keseyi gördük. Hep bi tedirginim ama başta diyordum kimyasal olur mu şimdi de boş gebelik olur mu diye korkuyorum bebek ve kalp atışı için 2 hafta daha bekleyeceğiz. Nolur bana içimi rahatlatacak bir şeyler söyleyin ya burda bişeyler okudukça da bazen karamsarlığa kapılıyorum tam anlamıyla mutlu da olamıyorum bu his normal mi onu da bilmiyorum eşim de şuan tam anlamıyla sevinemiyor