Kizlar ben hamburger hamuru yoğuruyodum ve unum yetmedi yeter sanmıştım oysa.. neyse şimdi size sorum hamur cıvık bir sekilde beklese eşim gelirken un Alacak 1 saat 1.5 saat beklese ve eşim un aldiktan sonra onu tekrar yogursam ve yapsam bir sorun olur mu ve yapınca pişince tadında değişiklik olur mu.