Papatyaa_severrr000 Hanımlar etrafınızda yiğit isimli çocuklar var mı nasıl çok mu fırlamalar😂 ben sanki öyle okumuştum. Bana anlamı güzel fena olmayan🤓 çocuk ismi önerir misiniz
Gnl01 Papatyaa_severrr000 Bende ilk başta yiğit düşünmüştüm sonra vaz geçtim Miran olcak ismi inşallah
Birbahargunu Papatyaa_severrr000 ben yiğit mert barış gibi isimleri seviyorum anlamlı bence oğlum olursa da Bilgehan istiyorum
ilknur_00 Papatyaa_severrr000 oğlum olsaydı Yağız koyacaktım üçüncü kızım geliyor 😅🤍 size de öneri olsun
Papatyaa_severrr000 Gnl01 anlamından dolayı mı vazgeçtiniz? yani araştırmadım ama yiğitler fena oluyor heralde bile bile de koymak istemem eğer oğlum olursa
Papatyaa_severrr000 ilknur_00 yağız da aklımda, kızının ismini ne koyacaksın? Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲
ilknur_00 Papatyaa_severrr000 amin inşallah büyük kızım bahar 6 yaşında küçük kızım Sıla 4.bucuk yaşında bebisimize de başak Lena veya nur düşünüyorum bakalım önerilere açığım
Amineazra Papatyaa_severrr000 bizim tanıdığımız bir çocuk vardı çok efendi akıllı bir çocukdu annesi öğretmendi sonra bir de kardeşi oldu erva koydular ismini kardeşini de çok seviyormuş büyüyünce nasıl oluyorlar bilmiyorum 🙂 küçükken çok tatlıydı