Gercekgulbahar Kızlar doğumdan kaç gün sonra korse kullanmaya başladınız 29 gün oldu doğum yapalı cesaret edemiyorum dikişlere zarar verir diye birde gün boyu mu takılmalı yoksa belli saat aralıklarla mı?
hayalperest2310 Gercekgulbahar sezeryan mı normal doğum mu canım 🤔ben normal doğum yaptım üçüncü günü belden olanı kullandım göbek falan kalmadı
alya00 Gercekgulbahar benim sezeryandı 1. Hafta kullanmaya başladım sabahtan akşama kadar takıyordum . Dikişlerin üzerinde o göbek varya anca sporla gider korse ile olacak gibi değil hamur gibi 😢😢😢
Papiiii hayalperest2310 hangi model fotosunu atarmisin lutfen canim mdoeıine bakayim bende dogumum normal olucak ondan sonra kullanmak istyorum