Birbahargunu Teslimenursevil ben acıbademde mikroçipl li aşılamaya 9 bin TL odemistim normal aşılama da 7 bindi sanırım. İlaçlar hariç
Yurda_164233_ Teslimenursevil 2022 de aşılama oldum ben o zaman iğneler o kadar tutmadı benim biz aşılama olacağım gün 3 bin ödemiştik şimdiki fiyatı bilmiyorum her yerde değişiyor
bubuiledudu Teslimenursevil izmirde özel hastanede mikrocipli asilama oldum 8 bin tl ödedim klomen kullanmıştım sadece catlatma iğnesini ücretli almıştım ayrıca o kadar
Teslimenursevil Yurda_164233_ iğnelere 4400 verdim ama doktor bana başka bize ödeme yapıcaksınız diye bi fiyat demedi ben nıgün soruyorum yarın fiyat listesini atıcaz diyo bana
Nurays95 Teslimenursevil bunu sıze aşılamaya başlamadan önce söylemeleri gerekiyordu. Ben özelde fiyat alıp ona göre hareket etmiştim. Doktordan memnın kalmadıgım ıcın yaptırmamıştım ama dedıgım gıbı öncesınde soylemesı gerekıyordu
Birbahargunu Teslimenursevil Kayseri acibadem 2023 Mart fiyatı her yerde aynı değildir ama hastane para istiyor yani
Nurays95 esmerella37 devlette ücretli değil. Rapor çıkartıldıktan sonra ılaclara ucret öduyorsun. Rapor yuzde bılmem kaçını karşılıyor. Arkadaşım 2 ay once falan 1500 tlye ılaclarını almıstı raporlu fıyatı buydu suan zam gelmıs ılaclara
Teslimenursevil Yurda_164233_ yarın fiyat vericek bakalım ama artık iğnelere başladım zaten ne derse yapılacak
Yurda_164233_ Teslimenursevil inşallah tutar benim tuttu 6 aylık hamileyim darısı başına inşallah herşey geçiyor yeterki çabalayalım
Teslimenursevil Betbet98 ganol f 457 75ml kullanıyorum şuan sonra çatlatma iğnesi kullanıcam bi gün sonrası aşılama zaten