Esmaars Yaşayan arkadaşlar var mı . Bebeğime bişey olacak diye korkuyorum . Pazartesi günü gideceğim doktora da . Ama aklıma çok takılıyor
Herseyguzelolsun7 Esmaars bende de 11 haftalıktan beri ara ara olup geçiyor doktor normal dedi. Böyle kamaşma ağrısı gibi gelip gelip gidiyor. Dünden beri yine var 29+1’im. Tekme atıyordur belki bilmiyorum başı yukardaymış çünkü.
Esmaars Herseyguzelolsun7 benim de son iki haftadır var . Ağrılar dert değil de erken doğum riski mi filan diye kafama çok takıldı
Herseyguzelolsun7 Esmaars ben alttan muayene oldum bunun üzerine hiçbir problem yok dendi inşallah sizin de bir problem çıkmaz
Esmaars Herseyguzelolsun7 inşallah teşekkür ederim . Siz de sağlıkla alırsınız inşallah bebeğinizi kucaginiza