sevvalkoyun eşim oğlumuzun adını aslan duha koymak istiyo aslında benimde içime sindi. Etka ismini çok seviyorum ama çevremde herkes çok garipsedi sizce etkayı kullanmalı mıyım anlamı Takvayla yaşayan demek kuranda geçiyor
Amineazra sevvalkoyun yarın öbür gün de etka popüler olabilir 🙂 anlamı güzel üstelik inşallah içinize sinen ortak bir karar alırsınız 🌺
Birbahargunu Etkayı daha önce Instagram’da birinde görmüştüm çok garip gelmişti hoş değil bence de sizin kararınız
Heyzilwq sevvalkoyun birinde görmüştüm Karan Etka koymuşlardı bence güzel farklı bir isim ben öyle garipsemedim yani 🌼