Devaamine önlem amaçlı atılması çok iyi olur canım erken doğumu engelliyor içini ferah tut senin ve bebeğin için iyi birşey serklaj 15,20 gün falan evde istirahat ediceksin benim doktorum wc hariç kalkma demişti ameliyattan sonra bi kaç gün lekelenmen olucak cok normal ve ameliyattan sonra ağrında olucak ama gecicek o ağrı birdaha olmıcak canım geçmiş olsun