Zehra3214 Sevgili anneler ❤️ 38+5 oldum ve asla sancım yok arada kaşık ağırlarım oluyor. Normal doğum süreci içersindedir gidişatımız bu yönde . Ahududu çayı dışında hangi çaylar doğumu kolaylaştırır ya da merdiven çıkma squat dışında ne gibi şeyler önerirsiniz 🙁
ST55 Zehra3214 adaçayı , pilates topuyla egzersizler , ördek yürüyüşü, 15 dk falan sıcak suya oturmak diğerlerini kendiniz yazmışsınız ebem sürekli bunları öneriyor sağlıkla kucağınıza alın🌸
Sibelbayram Zehra3214 hurma yiyebilirsin ördek yürüyüşü yap bazı esneme hareketleri var YouTube dan bakabilirsin
Ssemmm Adaçayı içtim . Gün boyu plates topu üzerinde hareketler yapıyorum, hurma da yiyorum . 38 bitmek üzere ama hiç açılma yok ve doktor yumuşama da olmadığını söyledi