irem_nur1921 Kızlar 15 haftalik hamileyim ve bel ağrım çok oluyor sizde de oldu mu aceba sormak istedim
Mucizemgeldi irem_nur1921 yaa bende bel ağrısından dayanamıyorum neyden kaynaklı acaba çok korkuyorum bende
sevcanbyhtn irem_nur1921 ilk 2 hamilelikte yoktu bu 3.de yasamadigim agri kalmadı yinede sukurler olsun bebisim sağlıklı napalim dayanicaz bir sure daha pelvis kemik agrimda hep var rahim icindeki kemiklerim agriyo surekli sanki spor yapmisim saatlerce
Peri2019 irem_nur1921 11.haftadayım öğrendiğimde 4 haftanın içindeydi ikinci hamileliğim ilkinde hiç bişi yoku ama bunda öğrendiğimden beri bel ağrısı çekiyorum bide bnm kesenin etrafında kanama alanı var biraz ondan kaynaklı da olabilir bilmiyorum ama çok fazla bel ağrım oluyor aynı Regli sancısı gibi
Serendipty irem_nur1921 maptın canım ben de 14 haftalığım ağrım var bel çom rahatsızım devam ediyor mu nasıl çözüm buldun
Berfinv1 Benim de aşırı şekilde bel ağrım var daha doğrusu kuyruk sokumu ve neden oluyor bilmiyorum normalde herkesin 6 aydan sonra ağrıları başlıyor ama benim de öyle çok şiddetli ağrım var
irem_nur1921 Berfinv1 evet böyle omurgam bile ağrıyor o derece cözemedim annemler ise eskiden bel ağrisi cok olanin erkek çocuğu olur derler diyor hep çözemedim gitti bu ağrıyı
Mucize_4207 Benimde çok ağrıyodu bacağıma vuruyordu idrar yolu enfeksiyonu varmış malesef isterseniz bı idrar tahlili verin
Berfinv1 @irem_nur1921 valla benimde öyle sol bacağıma vuruyor ağrısı oturup kalkamıyorum bile doğru düzgün internetten araştırdım bende kasıklardaki ağrı kız çocuğu beldeki ağrı ise erkek çocuğuna işaretmiş 16 haftalık oldum ben çok merak ediyorum cinsiyeti
Mucize_4207 Berfinv1 yok cnm ikinci gebeliğim ilki 26 haftalık doğdu bunada 23 haftalıkken dikiş atıldı
Berfinv1 Mucize_4207 aaa öyle mi 🥺Allahım hepimize güç kuvvet çocuklarımıza Sağlık versin benim ilk gebeliğim
Berfinv1 Ben doktora sormuştum belim çok ağrıyor diye oda normal bu ağrı demişti ama dayanılmaz şekilde ağrıyor bazen
irem_nur1921 Mucizemgeldi bel ve sırt ağrısı pozisyona göre olabilir dedi kontrole geldiğinde idrar testi yapalim dedi