Arkadaşlar 61 kiloyum gebe kalmadan önce göbeğim falan yoktu yani spor yapıyordum çok hafif var idi. ama gebe kaldıktan sonra henüz daha 5+4 üm göbeğim bi fırladı içime de çekemiyorum 😁 resmen 3-4 aylık gibi görüyorum göbeğimi kilom da aynı yani kilo falan da almadım ne yapabilirim normal mi bu 🤦🏻♀️