Benımde 25+3 sıcakta dışarıda çok yürüdüysem ellerim ayaklarım şişiyor ya da mutfak da cok ayakta kaldıysam, bazen midem inanılmaz yanıyor, ne güzel bebek hareketli benimde sıkıntım kızım çok hareketsiz ben gün içinde cok hareketliyim yoruluyor acaba mı diyorum. Tatlı bsey yıyıp uzanıyorum mesela hemen.