gizemmhmt Kızlar 39.haftaya girdik bugün. Makat geliş hala. Pazartesi günü randevum var. Dönmemişse sezeryan günü mü verilir acaba, şehir hastanesine gidiyorum.
Bet1 gizemmhmt veriledebilir ya da sizin sanciniz suyunuz falan beklenedebilir çünkü bazı bebekler doğum sancisiyla dönebiliyor sezeryana girmeden bile son giderken ameliyathaneye bir daha bakıyorlar ultrosonla eğer donmemisse öyle alıyorlar
gizemmhmt İlk doğumum normaldi kızlar. Oğlan dönmek bilmiyor. 2 hafta önca baş gelişti geçen hafta makat dedi doktor
Neslikrs gizemmhmt evet sezeryan günü verilir benim de 37 haftalık bende şehire gıdıyorum hala makat hep makattı, 39 da alırız dedi
gizemmhmt Neslikrs yaa inşallah dönmüş olur kuzum ya. Ali alhan a gidiyorum, her defasında döner döner diyor ama dönmek bilmedi. Şuan da elliyorum karnımı sanki kafası hala yukarıda gibi
Neslikrs gizemmhmt evet dokununca sertlik geliyor o kafasıymış zaten bana artık yüzde 3 dedi, ikinci gebelikte son ana kadar dönebiliyormuş
gizemmhmt Neslikrs evet evet kuzum sert birşey ordan anlıyorum bende kafası olduğunu. Bende ilk normal olunca kendimi normale şartlamıştm çok üzülüyorum ya inşallah döner
gizemmhmt Kızlar yaaa, 39 +2 yim, bugün randevum vardı. Dönmemiş, ben beklemek istedim diye doktor 40 a kadar beklerim dedi. Sizce döner miiii Doktor dönebilir son dakikaya kadar dedi
gizemmhmt Bet1 doktor da öyle dedi canım ya. Bilmiyorum valla, belki hayırlı olan sezeryan dır. Artık Allah bilir bekliyorum ❤️