Merhaba arkadaşlar, pazartesi doğum olucak sezeryan, sebeblerim var. Çok heyecanlıyım strese girdim ilk doğum olucak, devlet hastanesinde olacağım eğitim veren ebeye sordum az da olsa duvara yapıstırmadıgınız sürece süsleme yapabilirsin dedi, bende yanımda götüreceğim, devlet hastanesinde süsleme yapan arkadaşlarım var mu acaba ? Sezeryan içinde bana strese girmemem için fikir ihtiyacım var yorumlarsanız çok sevinirim ❤️