Kiray54 Haftamdayım iştahım sıfırr yemek yiyorım yine ilaç içmek ama tatlı görmek bile istemiyorummm. Sizde de böyle olmuşmuydu😅
esraEb Kiray54 evet 😤 25 haftam bitti hala aynıyım. Demir ilacı sağ olsun sayesinde yiyorum canım hiçbir şey istemiyor. Ben de ekşi tuzlu acı baharatlı şeyler istiyorum sürekli başlangıçta da öyle idi şimdi de öyle oğluşum olacak Allah nasip ederse 🙏
Zekiye45- Kiray54 selam canım bende 6+5 haftalıkım şuanda iştahsızlık var bende de iki günden beri sabahları kusuyorum gözümü açtığım gibi ama mecbur yemek mecburuZ bebişlermiz için aç kalmasınlar🥹🥹
beyzanurk2502 Kiray54 çikolata bana bozuk geliyordu hamile olduğumu öyle öğrendim 😅😅 daha sonra mide bulantısı ve çoğu yemekten turşudan soğan satımsak tarzı her şeyden aşırı tiksindim şimdi 8. aydayım daha bi iki aydır doğru düzgün her şeyi yemeye başladım bu sefer de durduramıyorum kendimi 😂 merak etme bu iştahsızlık geçiyor sürekli acıkmaya başlayınca arıyorsun o günleri 😅😅😅
bebislerhakkinda Bnde ilk zamanlar hep eksi yedim tatli hic istemedim erkek oluyor 😄 özellikle cigkofte yiyorsaniz erkek olabilir
Kiray54 Zekiye45- sabahları kusmadım ama bi iki kere kustum ama sabahları başlıyor bulantım yanımdan tuzlu çubukla geziyorum ve halsizlik var bende
Kadriyecebeciii Bende 6+4düm iştahım yerımde çok şükür,hiç kusmamda olmadı olmazda inşalalh çok korkuyorum ondan🙈yeterkı bısey görmiyim hemen canım istiyo,hamıle kalmadan öncede çok yiyen biriydim 😂
Kiray54 beyzanurk2502 evet herkes öyle diyor birden açılıyormuş iştah o zaman naparım hiç bilmiyorum 😂
bademli_puding Kiray54 ye ekşiyi doğur ayşeyi ye tatlıyı doğur hakkıyı derlerde inanırsaan 😂 bence hamileliğin başlarında hemen hemen herkes ekşi yiyor mideyi rahatlattığı için 😂