y___e ben de ya köpek ismi gibi. Lena, Lina, Alin 🤣 tabii zevk meselesi. Ben ikiz kızlarıma sanırım Nil ve İdil ismi koyacağım. İdili baştan uyumlu olsun diye düşündüm ama o da Volga nehrinin diğer ismiymiş 😄 ikisi de dünyadaki en uzun önemli ırmaklardan. Ayrıca İdil’in saf temiz aşk anlamı da varmış. 🌸🌸