Merhaba kızlar nolur bişey söyleyin kafayı yicem 12 haftalık hamileyim tansiyonuma bakıyorum sağ koldan bakıyorum 13.8 14.8 arası çıkıyor sol koldan bakıyorum 11.8 12.8 çıkıyor ama her hangi bir tansiyon belirtiside yok ne bi baş ağrısı ne başka bişey ama ye böyle bilmiyorum böyle stres yapınca daha da yüksek çıkıyor napayım ya bu arada panik atağım da var ondan kaynaklımı bilmiyorum nolur yardımcı olun bana 😰çok korkuyorum
-