sennur06
Ben de 37+4 üm, 36 da kasılma yuzunden bi gün yatmıştım. Şimdi de özellikle geceleri cok sancı oluyor. Sürekli şiş haldeyim karnım taş gibi. Gercekten gebeliğin en zor ve sabır isteyen zamanları galiba. Allah yardımcımız olsun, sağlıkşa kavuşalım yavrularımıza inşallah 🙏🏻
Bir de bende kuyruk sokumu ağrısı çok oluyor. Ara ara belime öyle bi ağrı vuruyor ki nefesimi kesiyor resmen ama 5-6 saniyeden uzun sürmüyor. Pazartesi kontrole gideceğim, çatı muayenesi yapılacak. Ona da gerildim biraz😄