Ttgce busranur_19 8 yıl oldu ondan mı kilom kaldığı için mi bilmiyorum öncesinde bel agrısı yaşayan birisi değildim artık hep belim agrıyor
bebisimbenmmm busranur_19 evet bende oğlum 4.5 yasinda ve hala şiddetli ağ yaşıyorum hatta doğumdan sonra yaklaşık 2 ay yerde kaldım desem yeridir.. ama bende fıtık da vardı birbirini tetikledi.
busranur_19 Ttgce 8 yıldan bahsediyorsunuz ne kadar üzerinden geçmiş oysa ki doktora gittiniz mi peki 😞