Merhaba canım anneler dün doktor kontrolünde geç döllenme olan bebeğimin net haftasını öğrendik. 10 hafta 2 günlük. Tabiki cinsiyet için erkendir ama bir oğlum var ve şuanki hamileliğim erkek mi kız mı çok merak içindeyim 💜 tahminde bulunur musunuz lütfen ..

