Edaaaaaaaa yok cnm ya tam iki kat artmış.Dış gebelikte çok yüksek oluyor.Kimyasal gebelikte de çok düşük oluyor ve adtmıyor değer.Böyle çok erken öğrenince doktorlar gebelik var demekten çekiniyor.Kalp atışını duymadan genelde gebelik var gibi davranmıyorlar.Sen içini ferah tut canım hayırlısı olsun inş güzel haberler alırsın