BirTim Tubii26 35.haftanin başında oldu, üç gün boyunca (günde 2kez) reflor tablet kullandım çok şükür geçti…
Tubii26 BirTim bende kullandım işe yaramadı benimki baya ilerlemiş hastanede yatış yaptım 4 serum taktılar çıktım eve geldim hala devam ediyor Allahım kimseye yaşatmasın geçmiş olsun sizede 💐
Mucize0909 Bende yaşadım 3 gün sürdü sancılı geçti baya sonra geçti gitti gece yatmadan önce muz yedim çok faydasını gördüm gün içerisinde de yedim 1 tane geçti şuan bol su içmekte önemli tabi sıvı kaybı oluyor çünkü
Tubii26 Basak2906 bebeğe hiç bir zararı yok fakat enfeksiyonu durdurmaları gerek yani hastaneye gidin vitamin ve sıvı takviyesi yapıyorlar ihmal etmeyin çünkü asla geçmez bebeğinizde mikrop kapar ben 4 tane serum yedim ihmale gelmez çöl geçmiş olsun 💐
Basak2906 Tubii26 teşekkür ederim benimki bir gün sürdü acilde gebesin müdahale edemeyiz dediler 😡 eve gelip yattım biraz beslememe dikkat ettim geçti çok şükür