Senaae ben yaptırdım iki hafta önce. Doktoruma doğum zamanı bakımlı olmak istediğimi söyledim. O da istediğin bakımı yaptır dedi. Önce İpek kirpik taktıracaktım ama takılan kirpikler çok dökülüyor ve çıkartınca kendi kirpiklerini de dokuyor diye vazgeçtim. Kirpik lifting yaptırdım, çok büyük bir değişiklik olmuyor İpek kirpikteki gibi. Tabi kendi kirpikleriniz uzunsa daha güzel görünür. Ama yine de çok hoşuma gitti, sanki gözlerim daha büyük göründü ve makyajsız da bakımlıyım her daim.