guzelanne01_ Snmp tayt aldım Asla durulmaz Aşırı nefesini kesiyor Normal belden korse aldım oda çok bükülüyor bu sefer kilot korse alacam Rahat olacağını düşünüyorum☺️
Tugce0142 sedseda pek kullanamadım canım ameliyattan sonra kaburgam incidi öylece yatmak zorunda kaldım pek kullanamadım ama size tavsiyem medikalden sezeryan korseli alın benim hemşirem keşke ondan alsaydın o daha iyi dedi