Merhaba kızlar hepinize sağlıklı mutlu günler dilerim. 13. Haftaya yeni girdim antibiyotik kullanıyordum yeni bitti dünden beri koyu sarı akıntım var bu normal mi gebelikte? İlk gebeliğim olduğu için tedirgin oluyorum. Normalde progestan kullanıyordum o yüzden akıntım hep beyazdı ama doktor progestanı kesti şimdi iste dünden beri bu renkte