merrvekus
Merhaba, endişelenmeyin lütfen. Benim de tiroid değerlerim hamileliğimin başlarında yüksek çıkmıştı. Hafta içi 50mg euthyrox, hafta sonu 75mg euthyrox kullanıyorum. Başlarda ben de çok endişelenmiştim ancak doktor ilacı kullanırsan değil, kullanmazsan bebeğe zararı olur demişti ve ilaç etkisini gösterdi, değerlerim düştü. Şimdi düzenli olarak her ay takip ediliyorum. İçiniz ferah olsun, doktorunuz en doğru yönlendirmeyi yapacaktır.