D_cakmak54 Benimde 32. haftada başladı sanki doğuruyor gibi sancım vardı nst de 50 nin üstüne çıktı ama doğum sancısı ve açılma olarak yeterli olmadığı için buscopan ağrı kesici verdi doktorum her gün günde 3 posta ağrıyla kıvranıp ağlıyordum Bebek büyüdükçe rahim büyüyor ve gerdiriyor o yüzden yalancı sancı dedi doktorum ama istersen nst ye bağlattır kendini canım