Tugbaaytkn
Selamın aleyküm herkese kızlar yardım edin 36 haftalik hamileyim iki gün önce bel agrisiyla acile gittim 1 cm açıklık var diyip yatırdilar ntsde sancim çıktı aşırı derece ama ben az az hissettim sonra düzenli olmuş yine çok az hissettim tabi orda da kadınların seslerini duydum ve baya korktum ilk gebeliğim bide karşımda doğum yapıldı doktorda strese girmissin dedi 2 cm açıklık var nisanimda bozuldu evde çek sancini daha fazla korkma diye eve gönderdi şuanda ara ara sancim oluyor ama çok değil böyle olan var mı evde ne yapmışlar benim sancim gelir mi stres yaparsan gelmez diyorlar elimde olan bişi de değil ki