Kızlar selam. 30. Haftadayim 21. Haftada serklaj oldum. İdrar yolu enfeksiyonum şu an için yok ama önlem amaçlı nioli yagi aldım. Doktorum da kullanabilirsin dedi.size de sormak istedim bu yağ serklaj dikislere zarar vermez di mi kullanan var mı aranızda serklajli olup nioli yagi kullanan?