Nesee221 Kızlar daha birkaç haftalık hamileyim ama daha şimdiden çok çabuk yoruluyorum bu normal mi acaba birde burun tıkanıklığı oluyor
asli- Nesee221 çok normal hemde canım hamileliğimin ilk haftaların da sürekli halsizim ve okdr çok uyuyordum ki anlatamam sürekli uykum geliyordu gece gündüz uyudum hep 😄
Hayat123456 Nesee221 23 haftalığım valla dermanım yok bıraksalar tüm gün yatarım ama 9 aylıkta bebem var mecbur kalkıyorum
JEFF Bende öylee , şu an bahçede yatıyorum , kendime yemek yapmaya halim yok.. Birde hormonlardan galiba dünyanın derdi bendeymiş gibi hiss ediyorum
[silindi] Nesee221 ben de ilk haftalar hic birsey yapmasam da yorgun ve uykusuzdum cok normal vücut alismaya çalışıyor yeni bir birey icimize yerleşiyor oyle düşünüyorum çünkü sonradan gecti bu halim benim normale dondum :)
Elfve Hayat123456 benim de 2 çocuğum var 12 haftalık oldu hala çok yorgunum durup durup ağlıyorum bazen hiçbişi yapmak istemiyorum ama mecburum ev işi bitmiyor